Biznes potrzebuje energii

Jeżeli zajmujesz się biznesem to na pewno chciałbyś móc dysponować jakimś magicznym sposobem na to, żeby jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki poprawić efektywność firmy i zarabiać więcej pieniędzy przy mniejszym wysiłku. Albo w ogóle mieć jakieś sensowne zyski. Albo chociaż umieć precyzyjnie określić te magiczne 20% wszystkich działań, które przynoszą 80% całego rezultatu, żeby właśnie na tych działaniach móc się skoncentrować.

Na pewno znasz techniczne sposoby zwiększania efektywności biznesu, a pewnie też sposoby działania z nastawieniem i motywacją osób i zespołów. A może przede wszystkim sposoby na motywowanie siebie. Niewątpliwie dają one efekty, ale prędzej czy później zauważasz, że nie chronią one przed wypaleniem, wyeksploatowaniem modelu działania i stagnacją.

Nieodłączną cechą wszystkich technicznych metod usprawniania biznesu jest traktowanie projektu lub firmy jako bardziej czy mniej złożoną maszynerię, a zaangażowane w nią osoby jak jej trybiki. Tymczasem nawet najlepsze synchronizowanie trybików nie da trwałego efektu, jeżeli w biznesie będzie brakowało siły, która daje mu napęd. Tą siłą jest energia lidera projektu czy szefa firmy, energia każdego z członków zespołu i ich wzajemnych relacji, energia miejsca, biura czy zakładu oraz energia relacji biznesu z jego całym otoczeniem, czyli klientami, dostawcami, partnerami i usługodawcami. Wszystko jest energią, więc jest też nią biznes, będący kreacją idei, pasji, emocji i wysiłku jego uczestników.

Jakby to wpłynęło na twój biznes i realizację twoich celów, gdybyś miał sposób na uwalnianie energii dającej firmie rozpęd, efektywność, doskonałe relacje i wysokie zyski? Czy to w ogóle da się zrobić?

Metoda analizy energii biznesu

Tak, to da się zrobić. Zacznijmy od tego, że chociaż nasz świat postrzegamy jako czterowymiarowy, to zarówno rozważania teoretyczne fizyków kwantowych jak i praktyczne doświadczenia wskazują, że tych wymiarów jest więcej.

Mało tego, okazuje się, że w wyższych wymiarach istnieje niematerialna reprezentacja naszego materialnego świata w formie czystej informacji. Nazywamy ją polem informacyjnym. Przechowywane są w nim wszystkie dane na temat świadomości, energii i materii, jest to rodzaj banku informacyjnego o przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Tak samo, jak chmura internetowa, wraz z zawartymi w nim informacjami pole informacyjne jest dostępne w każdej chwili i z dowolnego miejsca, pod warunkiem posiadana właściwej technologii odczytu lub odpowiednio rozwiniętych umiejętności. Wiedzę o polu informacyjnym można znaleźć w filozofii hinduistycznej, gdzie tę uniwersalną bazę danych o wszystkim co było, jest i będzie nazywa się Kronikami Akaszy.

Są osoby obdarzone darem sięgania do tych informacji, możliwe jest także wyćwiczenie tej umiejętności. Nie jest to jednak ani szybkie, ani łatwe, a rzetelność tak uzyskiwanej informacji zależy od wielu czynników i często jest pod znakiem zapytania.

Szybkie i rzetelne odbieranie informacji z pola informacyjnego umożliwia TimeWaver, przy czym pozwala on nawet na udokumentowanie odczytów wydrukiem. Co najważniejsze, oprócz analizy energii biznesu TimeWaver daje możliwość nadawania wibracji harmonizujących te energie. Uwalnia to blokady w wybranych obszarach i pozytywną kreację.

Jakie energie można w biznesie diagnozować i harmonizować? W praktyce konsultingu korzystamy z przedstawionych niżej modeli. Diagnostyka wykonywana jest w ten sposób, że TimeWaver skanuje dane w polu informacyjnym i wskazuje z jakim prawdopodobieństwem określony w danym modelu obszar wymaga harmonizacji. Te obszary, których to prawdopodobieństwo jest najwyższe, wymagają interwencji. Z każdym z opisanych obszarów powiązane są dane w bazach TimeWavera, co pozwala nie tylko sformułować przyczyny dysharmonii, ale także przygotować odpowiednie programy harmonizujące te przyczyny.

Sprawdź w praktyce jak działa model energii biznesu

Analiza i harmonizacja energii biznesu jest elementem prowadzonego przez nas coachingu i konsultingu. Zapraszamy na konsultację!

Modele konsultingowe

1. Czakry biznesu – kompleksowy model obejmujący cały przekrój energii niezbędnych do funkcjonowania firmy lub projektu
Obszary analizy i harmonizacji:
  • Zaufanie do rynku i firmy
  • Bezpieczeństwo funkcjonowania i czynniki wzrostu
  • Zdolność do podejmowania efektywnych decyzji
  • Zaangażowanie i lojalność, zarówno zespołu firmy, jak i jej otoczenia
  • Komunikacja i informacja, czyli wizerunek i marketing
  • Przywództwo i intuicja
  • Wizja, misja i sens istnienia

Artykuł na temat energii czakr biznesu znajdziesz tutaj.

2. Siatka bagua dla firmy – zapożyczony z feng shui model 8 obszarów wspierających powodzenie, stabilność i produktywność
Obszary analizy i harmonizacji:
  • Kariera – rozwój i powołanie
  • Wiedza – intuicja, prowadzenie wewnętrzne i właściwe decyzje
  • Rodzina – relacje z przełożonymi, ambicja, rozwój, poczucie własnej wartości i zdrowie
  • Bogactwo – rozwój, ekspansja i zasobność
  • Sława – reputacja i uznanie
  • Małżeństwo – relacje ze współpracownikami i klientami
  • Dzieci – wypełnianie zadań, kreatywność, relacje z podwładnymi
  • Pomocnicy – umiejętności przywódcze, zarządzanie i planowanie
3. Czynniki blokujące biznes, pogrupowane w 3 obszary analizy i harmonizacji:
a) Osoba – lider biznesu:
  • Poczucie własnej wartości
  • Przekonania, wzorce sabotażu
  • Emocje i traumy
  • Zdolności przywódcze
  • Wizja i cele
  • Energia do działania
  • Wiedza, talenty i doświadczenie
b) Firma:
  • Wizja biznesu
  • Marketing
  • Pracownicy
  • Spójność biznesu z wartościami
  • Zarządzanie
  • Obce energie
  • Normy zachowania
  • Energie w biznesie
c) Budynek biura lub zakładu
  • Promieniowanie geopatyczne
  • Biologia budynku
  • Promieniowanie elektromagnetyczne
  • Aranżacja przestrzeni
  • Wzorce emocji w budynku
  • Obce energie w budynku
  • Otoczenie
4. Bariery wzrostu firmy
Obszary analizy i harmonizacji:
  • Wizerunek
  • Wyróżnianie się na rynku
  • Trafność oferty
  • Pierwszy wybór produktu przez klienta
  • Zakup
  • Ponowny zakup
  • Rekomendacja innym klientom
Bariery wzrostu firmy
5. Spójność działów przedsiębiorstwa
Obszary analizy i harmonizacji:
  • Public relations
  • Dystrybucja i sprzedaż
  • Marketing
  • Logistyka
  • Serwis klienta i infolinia
  • Zakupy i przedstawicielstwa
  • Controlling
  • Zarządzanie
  • Kadry
  • Finanse
  • Produkcja
  • Zarządzanie jakością
  • Bezpieczeństwo pracy
6. Spójność obszarów działalności
Obszary analizy i harmonizacji:
  • Osoby: poczucie własnej wartości, wzorce przekonań, obciążenia, umiejętności, energia do działania, manipulacje
  • Biznes: energie biznesu, komunikacja, otoczenie wyposażenie, planowanie, jakość, pracownicy, wizja, wartości, serwis, produkty, marketing
  • Rynek: marka, wskaźniki, informacja rynkowa, uzyskiwanie klientów, reklama, wykorzystanie internetu
7. Czynniki blokujące lidera biznesu
Obszary analizy i harmonizacji:
  • Programy niedostatku
  • Zakazywanie sobie i wyrzekanie się
  • Poczucie niższości, niezasługiwanie
  • Gniew i żal
  • Strach przed wyrażaniem siebie
  • Negatywne myśli
  • Brak zaufania do wewnętrznego prowadzenia

Jak w praktyce wygląda diagnostyka?

Analiza jest wykonywana na podstawie wprowadzonych do systemu podstawowych danych firmy i jej kluczowych osób. Dodanie zdjęć, zarówno budynku i pomieszczeń, jak i osób, zwiększa dokładność diagnostyki. Na podstawie wyników analizy, drogą kolejnych optymalizacji konsultant przygotowuje programy harmonizujące, które potem są nadawane przez TimeWaver przez ustalony czas.

W rezultacie harmonizacji w biznesie uwalnia się kreatywna energia, procesy strategiczne i decyzje stają się bardziej konkretne, zespół lepiej współdziała. Decyzje, w których istotny jest czynnik intuicyjności stają się lepiej zoptymalizowane i bardziej pewne.

Praktyczne obszary zastosowań TimeWaver w biznesie

  • Wyszukiwanie partnerów i budowanie zespołów
  • Rozwijanie motywacji
  • Orientacja strategiczna i procesy decyzyjne
  • Wspomaganie procesów zorientowanych na cele
  • Budowanie marki i strategie marketingowe
  • Planowanie płynności
  • Decyzje inwestycyjne
  • Ocena i zarządzanie ryzykiem
  • Zaangażowanie pracowników i zarządzanie kryzysowe
  • Optymalizacja produktu
  • Analiza słabych stron biznesu i ich równoważenie lub usuwanie
  • Równoważenie osobistych czynników stresowych
  • Prognozowanie rozwoju
  • Optymalizacja administracji
  • Rozwiązywanie konfliktów

Jeśli chcesz odnieść sukces, powinieneś wstąpić na nowe ścieżki, a nie poruszać się wydeptanymi, uznawanymi drogami sukcesu.

John Davison Rockefeller

Sprawdź w praktyce jak działa model energii biznesu

Analiza i harmonizacja energii biznesu jest elementem prowadzonego przez nas coachingu i konsultingu. Zapraszamy na konsultację!